Графен став основою для створення найменшого сенсора магнітних полів
30 Вересня , 2020
Голографічні сховища даних від Microsoft Research можуть стати майбутнім хмарних технологій
3 Жовтня , 2020

Airbus презентував свої концепти літаків на водні

В рамках «Дня без викидів 2020» Airbus показала серію літальних апаратів з нульовим рівнем викидів ZEROe, до якої увійшли три концепти, які використовують в якості енергоносія водень. Як вважають в компанії, це багатообіцяюче авіапаливо майбутнього, і його використання – запорука успіху у вирішенні екологічних проблем.

Кожен з трьох проектів відноситься до різних сфер авіаперевезень. Перший концепт – це вузькофюзеляжний лайнер з дальністю польоту близько 3700 км (2000 морських миль). Його передбачається оснастити турбовентиляторними реактивними двигунами, що працюють на чистому водні. Це паливо буде безпечно зберігатися в рідкому стані в резервуарах, розміщених в задній частині фюзеляжу і відокремлених від пасажирського салону герметичним шпангоутом.

Така модель, здатна прийняти на борт від 120 до 200 пасажирів, оптимально підходить для трансконтинентальних перельотів. Тобто її можна розглядати як екологічну заміну Airbus A320.

Друга концептуальна розробка – турбогвинтовий літак для регіональних авіаперевезень, розрахований на перевезення до 100 осіб. Дальність польоту в районі 1850 км (1000 морських миль) робить його відмінним варіантом для близькомагістральних рейсів. Як і у першого концепту, в основу силових установок літального апарату ляжуть газотурбінні двигуни, модифіковані для роботи на водні.

Третій концепт – це широкофюзеляжний літак. На відміну від перших двох моделей, які виглядають як звичні авіалайнери, він виконаний за нестандартною для пасажирської авіації схемою «літаюче крило». Передбачається, що такий літальний апарат зможе перевозити до 200 пасажирів. Як заявляє Airbus, велика ширина фюзеляжу дає більше можливостей для розподілу ємностей з воднем, а також дозволяє реалізувати незвичайний дизайн салону.

Компанія визнає, що існує ряд серйозних проблем, які потрібно подолати для виведення на ринок літаків, що не створюють шкідливі для навколишнього середовища викиди. Це в першу чергу питання зберігання і транспортування водню, організація заправки ним в аеропортах. Причому вирішення цих завдань вимагає великих вкладень. Як зазначив Гійом Форі, генеральний директор Airbus, його компанія зможе подолати ці труднощі, використовуючи підтримку уряду і партнерів.

Зараз Airbus потрібно оцінити можливі концепції та технології, щоб зрозуміти, які з них можна перетворити в конкурентоспроможні літаки з нульовим рівнем викидів, перший з яких повинен бути готовий до комерційного використання вже в 2035 році.

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: